måndag 12 mars 2012

Vikt..

Yes då kör vi igång.. Tänkte mej gå ner ca 5kg..
Min vikt imorse var 63kg, då har jag inte ätit nå sen i lördags... Jo soppa i söndags för att jag hade så förbennat ont i halsen... =( Idag har jag slavat lite då jag hade ont imorse så har druckiit te å kaffe å ätit körtfärssås... ;oD Ikväll vet jag inte vad det blir.. Får se om de släpper mer ikväll...

Milia måår mycket bättre, så innan läggdax tar vi tempen å om hon är feberfri då blir det Jobbet imon.. :)

Jag har rensat alla vinterkläder å inser att jag är dålig på å sälja av mej grejer...=/ Vi är liksom 4personer i denna familj, det är så mycket vinterklädaer så man skulle nästan tro att vi var minst 8pers här hemma... =O Någon som behöver litte vinterkläder..? Kanske har det du söker... Kanske jag med har lite vårkläder... Eller jag vet att jag har det men inte om jag har just det du söker.. :) Hör av er om det är så att ni kanske behöver nå.. :)

Nu ska jag kolla tvättmaskin.. :)

Vilket underbart väder det varit idag!! Hoppas det är lika imon.. :)
Bye bye!!

2 kommentarer:

  1. Kläder i storlek 92 jajaja :-) vill haaaa!!!! Själv håller ja me på o har nog en HEL DEL till milia i storlek 110 och lite i 110-116 men vill inte ses görrens magsjukan e väck nej nej neej hihihi kuss o pram <3

    SvaraRadera
  2. Något i strl 86 till kille? :D

    SvaraRadera