torsdag 22 mars 2012

Det blev å vara hemma idag då jag är dålig.. Orkar verkligen inte vara glad å trevlig på jobbet när jag mår dåligt så det blev å vara hemma idag..!!
Jag ska iallafall försöka att vika tvätt å plocka in det... Guuu så trist det är alltså..!!
Annars ska jag bara slappa tills jag ska hämta kidzen..

Igår hade jag en LYCKLIG tjej här hemma =) Vi tog fram sandlåde grejerna å alla cyklar... Nästan alla.. ;) Tror vi har 7 barncyklar i alla modeller.. ;) å två vuxen cyklar...
Emilia cykla runt å hälsa på alla grannar, när hon gör det är det VÅR på riktigt!! :)

Shit vet ni vad, jag har typ inte ätit nå alls på två och en halv dag.. Druckit kaffe å vatten.. Har inte varit hungrig.. Har fått i mej två smörgåsar på det dagarna iallafall.. Det måste vara nå stora fel då jag verkligen brukar äta som en utsvulten gris...!!!!!!!!!!!!!!

Ska ta mej lite kaffe å se vad man kan ta å knappra på kanske...
Hoppas ni mår bra å har en toppen dag.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar