onsdag 21 mars 2012

Oj, sorry eller nå.. ;)

Nu skäms jag lite.. ;) Vågar jag gå ut..??? Hahaha..

Det ringde en "tant" å ville att jag skulle vara med i en undersökning..
Jag kan inte säga nej så jag svara bara att Måste man vara med..
Då säger hon nej, men det skulle vara jätte bra om du kunde... Åh jag min DUMSKALLE, säger ok jag är med då..

Då berättar hon att hon skulle komma hem till mej.. Jag tänker men vad faaan, vill juh inte... Men jag säger inge... Hon "kommer idag"... OK...

IDAG!!!! Jag skulle jobba hel dag på jobbet men är jätte dålig så jag åkte hem...
När jag ligger här i soffan... Så knackar det på dörren... ("fan jag tänkte juh ringa å säga att jag inte vill vara med, hade glömt det med, trodde det var imon") Jag, shit bajs vad fan gör jag... (?)

Dörren var låst (som tur var)... Jag smyger ut i hallen, hon knackar igen... Jag letar, vart fan är mobilen.... Vart är den...??? HALLÅ... å pulsen upp i hundra tjugo...

Jag orkar inte tänker jag när jag försöker komma på vart mobilen är.........
Men ska jag öppna dörren.. Nä jag orkar ine... Hon knackar igen... Åh jag letar å tänker men vart i hela helvete är mobilen.... (?)

Hon går å sen ringer telefon... Den ligger i jackan....
Hämtar den snabbt å får någolunda tyst på den.... Det var hon...
När det ringt klart så KNACKAR hon igen men med lite hårdare slag....
Puhh, står å gömmer mej på toa... Men fan lill gå å öppna, nä vad katten jag har juh inte städat det ser juh ut som kriget... oh bla bla bla tänker jag... Sen knackar hon igen... Men då går hon efter att ha knacka klart å jag hör bilen åka iväg......................................................

Sen ringde hon tio min senare med... Men jag varken hör eller ser ingeeeeeeeeee... ;-)

Jävlar vad skraj jag var ett tag... ;)

Ok, nu kanske jag får en räkning på bensinkostnaden eller nå.. Inte vet jag men jag orka inte å hade faktiskt glömt det..!! trodde juh det var imon...!!
Jajja, sorry!!!

Taskigt i now, men jag är sjuk nu å orkar inte med det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar