måndag 26 mars 2012

Helgen..

Då var helgen förrbi med buller å bång... :)
I fredags drog vi oss till sthlm, det vart shopping å någon öl på dagen i solen.. :)
Senare drog vi på en båt tur på kvällen.. Räkbåten, massa räkor å ost... Mums......
På Lördagen så vart de med shopping, sen på hotellet igen å svirrade om för en kväll med Brolle.. :D
Vilken show det var... Så skoj.. :) Sen vart de en sen middag klockan 23.. ;) En saftig biff å potatis och sallad...  Sen vart det hotellet å sova.....!!!






Inte dem bästa bilderna, våga inte ha någon blixt på för ingen hade det så ja detta vart de.. ;)
Söndag så åt vi frulle på hotellet å sen drog vi hem för att  hinna till 5års bowlingkalas i stan...
Vad köper man i pressent, det är jämt det jobbigaste..
Men fick juh ganska så bra berättat att Marcus ville ha en racebil... Så det hitta vi...!!
Det vart en radiostyrd racebil å Milia var så glad över att ge den till han, bara för att det önska juh han sej sa Milia... ;)
Det var jätte kul att se alla barn spela bowling.. :)

Idag har vi jobbat å barnen på dagis...!! Härligt...
Jag glömde Mobilen hemma idag, det resulterade i många missade samtal å jag var naken...
Alltså naken känner man juh sej när man inte har mobillen.. ;)
Åh jag vart lite sur på dagis över att när jag kom så var det inte någon i personalen som jobba... Det var vikarer, inte en enda som jag kände... Jag fatta inget å vart ganska så sur, ingen inforamation eller nå... Ok, det stod tydligen någon lapp inne om de men jag läsaer inte alla lappar.. Fick iallafall svar på frågan vart personalen var.. ;) När jag kom hem hade det pratat in på telefon att det skulle vara vikare..

När man har en pojk som har blödarsjuka så "är man lite mer rädd" över vem det är som har hand om han å såå... Men dem hade bra kolla på han.. :)  Så det var därför jag vart sur, men jag vart glad över att det iallafall hade ringt å pratat in på telefon...

Sen är la jag inte så uppmerksam på alla lappar hitt å ditt, så jag får la skylla mej själv lite...
Tur jag inte hade röda veckan.. ;) Hahhaa, nedå ingen fara...

Men att jag glömde mobilen hemma är inte ok i framtiden...
Tänk om det hade hänt nå "större/viktigare"!!

Nog om allt..
Hej å hååå...
KraM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar