tisdag 14 februari 2012

Lchf + Napp avslutar dagen..

Japp imon tänkte jag börja med lite lchf-käk för min del..
Äter så himla dåligt nu iallafall, så då kan jag väl äta lchf istället för igenting.. Jaja, ork inte förklara  men JAAA....Skit samma...........

Imon tänkte jag att då är det slut på napparna för Freddie...Någon dag ska vara den första man slutar med den så ja imon tänkte jag.. Men kanske är taskigt att ta bort den nu när han är sjuk..? Kanske ska vänta till han är frisk... Ja men så bli det...

Emilia är frisk så det blir nog dagis imon för henne... Så att hon får träffa sina kompisar.. :)
Freddie blir hemma åtminstone en dag till, ligger i feber nu 39.. :( Så himla trött på å gå hemma nu så jag vet snart inte vad... Hemma från förra veckan.. Så jag är rastlös så ujujjuj...

Njaa om man ska ta å kika runt lite till innan man går å sussar kudde bredvid Milia.. :)
Bye bye.. Natti natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar