tisdag 21 februari 2012

Jobb å fiket..

Igår var vi till Mican å comp... Drack kaffe å tjålla om vikt å sånt gojs.. ;)
Kom framtill att vi kör en liten bantning, start idag... Får se hur allt går..

Jag vill så gärna komma i mina alla jeans..!! Tror inte jag har haft  på mej jeans på flera år sen.............Typ så där, VET INTE.. Måste komma i dom, måste, måste, mååååste...

Har druckit kaffe å ätit en go greksallad på fiket idag.. Till kvällis, blire ägg å bacon.. :)
Barnen får lite chili corn carne å ris.. Jag kör chili corn carne imon till lunch.. Utan ris!! Snyft.. Hehe...

Barnen har mumsat bulle å bakelse på fiket...


Som vanligt så har vi varit på dagis å jobbet idag..
Barnen hade lilla parkloppet idag.. :)


Dem Fick varsin medalj..!! Kuligt för alla barnen.. :)

Nä nu ska jag mätta väggar å röja lite..
Bye bye..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar