onsdag 22 februari 2012

Jobb(ig) dag

Hej å hå.. Var menningen att jag skulle gjort en hell dag på jobbet, men jag orkade inte.. Så sa att jag skulle göra det imon men då kom jag på att imon ska jag juh till Frisören.. :-) Så fär ta de på fredag(?) Kanske.... Vi får se..

Tänkte jag skulle klämma tre hela dagar nästa vecka... Åh sen på Torsdag flyr vi Sverige... ;-D Gu så härligt...!!!

Hämta kidzen på  dagis vid halv två.. Inge bråk som Emilia brukar stå för.. Men idag var det lugnt.. Skönt!!!!!! När vi kom hem så vänd allt... KRIG...Emilia skulle ha kaka å jag sa nej det är mat snart men efter de får du... Sen vrålla hon å skreck.. jävlades med Freddie osv osv.............

Jag brukar inte vara den som ger mej, eller att skicka iväg kidz..  Men idag orka jag bara inte... Ringde Svärföräldrarna, å badd dem ta Milia... Åh det gjorde de så snällt så............
Så inatt ska Milia sova där..!!! :)

Jag ska passa på att sätta fart med städningen som inte gick att göra tidigare idag,  så bye bye........

Bild ett: Freddie's nya pyjamas från USA.. Skit söt med fötter...
Bild två: Dagens Middag.. Fläskfile, lök, paprika å grädde.. mums!!
Bild tre: Gårdagens Lunch.. Ägg, gurka, majonäs, gustavskorv..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar