måndag 2 april 2012

Apoteket Grängesberg I HATE!!

Tänk vad härligt det är å bli förbannad så man nästan kokar när man går in på Apoteket här i bärget... Dax att ändra Apotek till Ludvika för snart tål jag inte att se vissa där inne.... Ursäkta mej.. Men vad faaan.... Nu vart jag arg på riktigt där inne... Så jävla fjantigt.............

Hon säger till mej när jag kommer fram för att bet lite alvedon å ska hämta ut medicin till Freddie (sprutor): Det skulle vara bra om du tog en lapp när du ska hämta Freddie's medicin..!!
Jag: VA??
Hon: Ja för att det är lite krångel när man ska lämna ut detta...
Jag: VA? Det är juh för fan bara att lämna ut, de är juh klart...
Hon: ja men så är de.. ta en lapp nästa gång...
Jag: Men tänk att det ska vara så jävla svårt att lämna ut det med dej, det andra som jobbar här lämnar juh ut det bara...
Hon: Ja men blir det inspektion så kan dem stänga detta apotek...
JAG
: Ja men för i helvete stäng detta apotek då............

Då vart  det tyst en stund..
Jag: Kanske ska ta å byta Apotek om det ska vara så svårt att lämna ut det när det är klart...
Hon: Ja gör gärna det om du vill de annars ta en kölapp nästa gång..............................

Det har jämt funkat så bra innan hon börja där... Bara att få det när man kommer att hämta det......
Nu får det vara nog å trevlig för fem öre är hon inte alls............ =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar